• وبلاگ : ► o▌ استان قدس ▌ o ◄
  • يادداشت : كسي كه ..روزي اش چگونه مي رسد؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    آوا موزيک بزرگترين رسانه دانلود آهنگ جديد و ترانه و موزيک فارسي جديد در ايران و يکي از مرجع دانلود آهنگهاي جديد ايراني
    استوديو عکاسي صنعتي ، و عکاسي تبليغاتي استوديو ايده با توجه به بهره گيري از عکاسان حرفه اي صنعتي و تبليغاتي مجرب و با در اختيار داشتن مدرنترين تجهيزات عکاسي صنعتي و عکاسي تبليغاتي در کنار رتوش عکس صنعتي و عکس تبليغاتي توانسته است خود را به عنوان برند برتر در زمينه عکاسي صنعتي و عکاسي تبليغاتي کشور مطرح نمايد.
    فروشگاه کايتيران اولين و تنها فروشگاه اينترنتي فروش بادبادک (کايت) و لوازم جانبي در ايران مي باشد که فعاليت گسترده خود را از سال 87 آغاز کرده است. محصولات فروشگاه در طرح ها و رنگ هاي متنوع و زيبا با قيمتي بي نظير ارائه شده تا بتواند جوابگوي سلايق مختلف مشتريان باشيم. براي سهولت انتخاب کايت و بادبادک هاي موردنظر مشتريان پکيج هايي تعبيه شده است. اين پکيج ها شامل پکيح مخصوص مشتريان حرفه اي ، پکيج اقتصادي شامل تخفيفات ويژه فروشگاه کايتيران و پکيج هاي هديه براي انتخاب هديه براي آقايان و خانم ها مي باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگيريد.
    براي خريد بادبادک بصورت عمده و اطلاع از شرايط نمايندگي با ما تماس بگيريد.
    جشنواره بادبادکها
    کشور روسيه براي ورود ايرانيان به اين کشور در مبدا ( کشور ايران ) ويزا صادر ميکند . ويزاي روسيه با هدف گردشگري در روسيه و بازديد از اين کشور صادر ميگردد و مدت اعتبار آن بر اساس مدت رزرو قطعي هتل و تاريخ پرواز ورودي به روسيه و خروجي از اين کشور تعيين ميگردد. از آنجا که تغيير مدت زمان اعتبار ويزاي روسيه و افزايش و يا افزايش تعداد روزهاي آن به هيچ عنوان امکان پذير نيست ، بنابراين هنگام ارائه درخواست ويزا از قطعي بودن برنامه سفر و رزرو بليط خود اطمينان حاصل کنيد . لازم به ذکر است که براي ارائه درخواست ويزاي روسيه حضور متقاضي اخذ ويزا در محل سفارت و مصاحبه حضوري نياز نيست و به همين علت پس از ارائه درخواست وقت مصاحبه تعيين نخواهد شد.