سفارش تبلیغ
صبا ویژن

► o▌ استان قدس ▌ o ◄

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان اروپا، دانشجویان عضو این اتحادیه را فرزندان عزیز ملت ایران و سرمایه های ارزشمند کشور برشمردند و "علم آموزی به معنای دقیق کلمه" و "گسترش فکر درست و تبیین مواضع حقیقی نظام جمهوری اسلامی" را از وظایف این دانشجویان دانستند.

ایشان در تبیین وظیفه ی اصلی دانشجویان، یعنی؛ "علم آموزی"، نبود اقتدار علمی و معنوی را مشکل بزرگ دوران قبل از انقلاب و زمینه ساز وابستگی به بیگانگان دانستند و خاطر نشان کردند: پیروزی انقلاب اسلامی و روحیه غیر قابل توصیف حضرت امام خمینی(ره) در اتکاء به خدا و اعتنا به ملت، زمینه ساز باور ملی، بیرون آمدن از حصار روحی و حل مشکلات کشور شد.

حضرت آیت الله خامنه ای در معرفی دومین ماموریت دانشجویان خارج از کشور، بر ضرورت "گسترش فکر درست و تبیین مواضع حقیقی نظام جمهوری اسلامی" در مواجهه با دشمنان تاکید کردند و افزودند: ایران اسلامی در رویارویی با استکبار و شبکه پیچیده و عظیم اقتصادی و تبلیغی وابسته به آن، موفقیتهای چشمگیری داشته، که مقابله با تحریمها و پیشرفت در موضوع هسته ای بخشی از این دستاوردها بوده است و این روند پیروزی ادامه خواهد داشت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت مجاهدت، تقویت نقاط مثبت و تواناییهای علمی در این مسیر، خاطر نشان کردند: دشمن با اعمال حجم وسیعی از اقدامات سیاسی و امنیتی و اقتصادی در همه ابعاد در مقابل جمهوری اسلامی ایران، مرتب در حال لغزش و شکست است.

 پیش از بیانات رهبر انقلاب، حجت الاسلام اژه ای نماینده ی مقام معظم رهبری در اتحادیه ی انجمن اسلامی دانشجویان اروپا، با اشاره به چهل و ششمین نشست سراسری این اتحادیه، گزارشی از دستاوردها و موفقیت های اتحادیه در عرصه های علمی و پژوهشی بیان کرد.

 )))




نوشته شده در دوشنبه 90/10/12ساعت 10:30 عصر توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |

الله اکبر

 


نوشته شده در دوشنبه 90/10/12ساعت 8:44 عصر توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |

حجت‌الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه مسجد نباید عامل تفرقه میان مسلمانان باشد، گفت: هر مسجدی که موجب تفرقه میان مسلمان شود حکم مسجد ضرار را دارد.

ایت الله مقتدایی :

مدیر حوزه‌های علمیه با انتقاد از کمبود مسجد و روحانی در کشور گفت: مساجد در کشو ما مظلوم هستند در حالی که در کشوری مانند ترکیه که لائیک است از آب و برق و گاز رایگان استفاده می‌کنند.

بنیانیان :

مشاور مهندسی فرهنگ و هنر در امور دینی سازمان تبلیغات با ابراز تاسف از اینکه افراد مسجدی در صدا وسیما ضعیف یا دچار مشکلات اخلاقی به تصویر کشیده می شوند، گفت: تصویر این فضا، ارتباط جوانان با مسجد را مخدوش می‌کند.

مسئول روابط عمومی مسجد اعظم زنجان از اختصاص اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به توسعه این مسجد خبر داد و گفت: ساخت نماد مسجد، تکمیل سالن اجتماعات و توسعه فضای آن در دستور کار است.

 

مسجد کوی دانشگاه نقطه عطفی در وحدت افرینی

حجت الاسلام حسینی از افتتاح فاز اول پروژه مسجد کوی دانشگاه با گنجایش 3 هزار دانشجو خبر داد و گفت: این پروژه 35 هزار متری نقطه عطفی در وحدت آفرینی و گسترش صلح و آرامش است.

ساکنان چهارراه ولیعصر تهران پس از 30 سال انتظار و وقفه در ساخت مسجد با نقشه ای بدون مناره مواجه شدند تا به گفته مسئولان شهری همخوانی مسجد با مجموعه تئاتر شهر از دست نرود.

جلسات هفتگی با موضوع اخلاق اسلامی شنبه هر هفته در طول ماه صفر با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد پناهیان در مسجد دانشگاه برگزار می‌شود.

 حجه الاسلام نیسی :

دبیرستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی از اجرای طرح ساخت سکوهای نماز در مسیرهای بین راهی خبر داد و گفت: درمسیرهایی که ساخت مسجد مقرون به صرفه نیست،مسافران می توانند از نمازخانه مجتمع استراحت‌گاهی استفاده کنند.

 

ساختمان جدید مسجد کوی دانشگاه تهران با حضور هیئت رئیسه دانشگاه تهران و جمعی از مسئولان سازمان‌ها و ارگان‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی افتتاح می‌شود.

 

روح الامینی با اشاره به اینکه نباید خوف داشته باشیم که گفتگوهای سیاسی درآستانه انتخابات بحث ارزشی مسجد را زیرسوال ببرد،گفت:جای گفتگوهای سیاسی و تبلیغات انتخاباتی مساجد است نه سالن های غذاخوری باهزینه های هنگفت.

 

 )))



 

 

 


نوشته شده در دوشنبه 90/10/12ساعت 9:59 صبح توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >

Design By : Pichak