سفارش تبلیغ
صبا ویژن

► o▌ استان قدس ▌ o ◄

پاسخ رهبری به ادعای ظریف

آیا بعدازسخنان مقام معظم رهبری به عنوان رهبرانقلاب وفردمطلع ومنصف،

روحانی وظریف، ازاتهام زدن به منتقدان دلسوزدست برمیدارد؟


نوشته شده در پنج شنبه 95/3/27ساعت 9:54 صبح توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |

@dolatebaharchannel
سید احمد طباطبایی: بیش از 500 مدیر دولتی حقوق بالای 17 میلیون دارند!
http://www.dolatebahar.com/view/273190


نوشته شده در پنج شنبه 95/3/27ساعت 9:48 صبح توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |

جهان نیوز هزینه افشاگری از فساد برادر رئیس جمهور را داد و توقیف شد??

?? / اولین واکنش رسمی تحریریه جهان نیوز به توقیف این سایت

سعید ساداتی معاون سردبیر پایگاه خبری جهان نیوز در مطلبی  درباره توقیف این سایت که عصر امروز صورت گرفت نوشت :

دولت باید خیلی "دردش" آماده باشد که اقدام به "توقیف" جهان کند وگرنه آقای "حقوقدان" که مدعی بود از انتقاد رسانه ها حمایت می کند!

البته به اعتقاد من دلیل اصلی "توقیف" به روزهای قبل از انتخابات مجلس باز می گردد؛ همان روزهایی که پای "آقای برادر" وسط آمد و عده ای فقط از رییس جمهور یک درخواست داشتند و آن اینکه: برای پیدا کردن مبانی فساد بهتر است نگاهی به اطراف خود بکنید!

حالا که چند ماه از آن روزها میگذرد و "آب ها از آسیاب افتاد" وقت آن رسیده بود که به "جهانیان" فهمانده شود که پایشان را از گلیمشان درازتر کرده اند!!!

بگذریم، حرف برای گفتن زیاد است اما الان وقتش نیست

شاید بعدها بیشتر گفتم!

فعلا همینقدر بدانید کافی است که: دولت خیلی "دردش" آمده و دلیل توقیف هم به مباحث رسانه ای و فنی و قس علی هذا مربوط نمی شود.

 

گشایشهای پسابرجام
بازگشت شیپورچی (مصطفی نمازیان)

زمین شناسان دورانهای زندگی انسان بر کره زمین را به چند قسمت تقسیم کرده اند:
دوران غارنشینی_ دوران آهن_ دوران مصر باستان_ قرون وسطی_ عصر جدید_ عصر برجام_ عصر پسابرجام!!

_ دوران پسابرجام: در این دوران شاهد تسهیل در فضای کسب و کار مردم بوده ایم بطوریکه خیلی از کارها به آسانی صورت میگیرد، مثلا به آسانی میتوان جهت بهبود فضای کسب و کار؛ نیروهای مزاحم را از کارخانه ها اخراج کرد تا فضای بیشتر و بهتری برای بقیه ایجاد شود!!. همچنین در این دوران به علت تعطیلی صنایع آلاینده محیط زیست مانند سیمان، هسته ای و چندصد کارخانه بی خاصیت!!؛ هوای تازه ای جهت تنفس ایجاد شد!!.

_ در دوران پسابرجام در کنار بهبود فضای «کسب وکار»، فضای« ساخت وساز» و «ساخت و پاخت» بهبود فوق العاده ای داشت!!. برای اولین بار در تاریخ ایران و در اقدامی بی سابقه و قابل الگو برای سایر کشورها؛ بسیاری از کارگران و کارمندان عزیز که از شدت کار و تلاش برای امرار معاش خسته شده بودند برای همیشه به مرخصی رفتند تا بقیه عمر خود را در کنار خانواده به تماشای برکات برجام مشغول شوند!!.
_ در این دوران شکوفایی و رونق اقتصادی به حدی رسید که چندین بانک به شکوفه نشستند!!
_ در دوران مذکور به لطف گشایش اقتصادی و باز شدن دروازه های کشور به روی سایر کشورها و از بین رفتن حس دشمنی و بی اعتمادی به غرب؛ یکی از کشورهای نیازمند بنام آمریکا مبلغ چندین میلیارددلار از پولای بی اندازه ایران رو زورکی!! قرض گرفت و قول داد بجای این پولا به ایران مصالح ساختمانی مانند آجر، سیمان و «بلوک» ارسال کنه. و از اون به بعد به این نوع همکاری اقتصادی « بلوکه شدن» میگن یعنی تبدیل پول به بلوک!!. پس هروقت پولای کشور رو «بلوکه» کردن بدونید بوی «ساخت و پاخت» و « ساخت و ساز» میاد!?? .
_ در دوران پسابرجام دولت به هیچ وجه دست در جیب ملت نمیکند بلکه مستقیم میره سراغ حساب بانکیشون!! یا هم یارانشون رو قطع میکنه??.
_ در این دوران بابرکت، روابط اقتصادی ما با اقتصا چین، هند، سلیمانیه عراق، دبی و... به حدی گسترش و شکوفا میشه که دیگه نیازی نیست کسی کار کنه یا خودشو بندازه تو زحمت که بخاد کشاورزی کنه یا کارخونه راه بندازه. همه مایحتاج ملت عزیز و شریف ایران از تازیانه و عصا گرفته تا لباس و برنج و.... از این مناطق تامین می شود????.
_ در این دوران در برخی روزهای سال بجای خورشید در آسمان شاهد شیءی نورانی بنام «برجام» خواهیم بود که همچوم آفتاب تابان میدرخشد????.

 

مسئله ملی ؛گرانی گوجه فرنگی یا فیش های نجومی؟!

حسن روحانی در میان گزارشی که قبل از سخنان رهبر انقلاب ارائه کرد گفته است:
اگر در گوشه ای چند نفر حقوق بالاتری برداشت کردند، آن را تبدیل به مسئله ملی نکنیم!

آقای رییس جمهور لطفا قبل از توجیه غارت بیت المال بصورت کاملا قانونی! به این دو سوال پاسخ دهید:

1. از کجا معلوم این فیش های نجومی فقط مربوط گوشه ای باشد؟!
در واقع این گوشه ای از واقعیت تبعیض و غارت قانونی نبود که آشکار شد؟!

2. جنابعالی حتما خوب بیاد دارید که در دوران رییس جمهور سابق و در اوج فشارهای هسته ای چطور دوستان اصولگرا و اصلاح طلب شما با کمک رسانه هایشان، گران شدن "گوجه فرنگی" را به مسئله ملی تبدیل کردند!
آیا غارت بیت المال آنهم متاسفانه بصورت کاملا قانونی، اهمیتش کمتر از گوجه فرنگی است؟!



نوشته شده در پنج شنبه 95/3/27ساعت 9:44 صبح توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |

   1   2   3   4      >

Design By : Pichak