سفارش تبلیغ
صبا ویژن

► o▌ استان قدس ▌ o ◄

 

اذان موذن نوجوان

 

          محمد رباط میلی

 

از شبکه 2 سیما

 

حرم حضرت معصومه سلام الله علیها  پخش شد

 



نوشته شده در شنبه 91/6/25ساعت 7:37 عصر توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |

اللهم  صل  و   سلم

 

و  زد  و  بارک

 

علی  رسول  الله 

 

و  اله  الاطهار

 



نوشته شده در جمعه 91/6/24ساعت 1:56 عصر توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |

  

ماشا آلالیکینا ،، هنرپیشه و تازه مسلمان روسی در بیست و هفتم آوریل سال 1983 میلادی در شهر مسکو به‌دنیا آمد. 

 

او در مورد علت مسلمانی خود می گوید :  

 

من 2 سال بعد از مسلمان شدن همسرم اسلام را پذیرفتم، سوره حمد و نماز خواندن را از طریق سایت یاد گرفتم، ولی در ابتدا به آن عمل نکردم (و از این بابت تاسف می خورم) ، تا اینکه یک روز به من خبر رسید یکی از صمیمی ترین دوستانم در بیمارستان شهری دیگر به کما رفته است، نمی دانستم چه کار کنم، از دست من کاری برنمی آمد، اما باید کاری می کردم، ناخودآگاه شروع به نماز خواندن و دعا کردن کردم و برای اولین بار از خداوند کمک خواستم، تا اینکه روز بعد دوستم که از کما بیرون آمده بود با من تماس گرفت و گفت: ازت ممنونم، من تو را در حالت کما دیدم، خیلی به من کمک کردی. در آن لحظه بسیار گریستم زیرا این اولین باری بود که از خدا چیزی می خواستم. 

 

او همچنین معتقد است :

 

  "اگر نمی‌توانی درباره خدا فکر کنی، حداقل سعی کن خودت را فراموش کنی". این همان اسلام است.

 

اگر علاقه دارید کسی را به اسلام دعوت کنید فقط لازم است به او پیشنهاد کنید که بیندیشد و به ندای قلبش گوش دهد چون در صحرای اشباع شده از اطلاعات، او به جای گمراه شدن در انحرافات دانشمند نماهایی که گمراهانی همانند خود او  به وجود می‌آورند،  بسیاری از نداهای باطنی را خواهد یافت که بدون اجبار به دنبال آنها خواهد رفت. 

 

انسان به طور ناخودآگاه به چیزهایی احساس تعلق می‌کند، به همین خاطر است که خودمان را وقف هنر، زن یا مرد می‌کنیم، شاعر مورد علاقه‌مان، چینی ژاپنی، بازی شطرنج و نواختن گیتار را به اصطلاح  می‌پرستیم، سپس با حقارت نگاه می‌کنیم و لبخند می‌زنیم. "نماز خواندن" برایمان مضحک و یک نوع خرافه پرستی و تعصب است. ولی خریدن هر روز روزنامه "Sport Express" ، خواندن آن در مترو از صفحه اول تا صفحه آخر، حفظ کردن اسامی تمام فوتبالیست‌ها، بررسی محتوای آن ، آیا اینها احمقانه به نظر نمی‌رسد؟ 


نوشته شده در جمعه 91/6/17ساعت 10:53 صبح توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |

   1   2   3   4   5   >>   >

Design By : Pichak