سفارش تبلیغ
صبا ویژن

► o▌ استان قدس ▌ o ◄


مدیر واحد رسانه های دیجیتال مسجد مقدس جمکران از ارائه مدرن ترین آلبوم اینترنتی در سایت رسمی مسجد مقدس جمکران خبر داد.

 

سرپرست اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه خوزستان از افتتاح 110 مسجد در مناطق زاگرس‌نشین استان خوزستان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

 

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر هرمزگان از راه اندازی دبیرخانه دائمی و سایت جشنواره سراسری سرود روستایی رضوی همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

 

ده‌ها هزار زائر و مجاور مسجد النبی(ص) شب گذشته در مناطق مختلف مجالس عزاداری را که شاهد ازدحام پرشوری از شیعیان بود در کمال

آرامش برگزار کردند.

 

حسنات حضور در مساجد در کلام رسول خاتم(ص)

خوشبختى و موفقیت اصلى را باید در آستان‏هاى الهى یعنی مساجد جستجو کرد. کسانى که خوشبختى خود را در نافرمانى خدا و آلوده شدن به

گناه و انواع فساد و تباهى مى‏پندارند، سخت در اشتباهند و هرگز گمشده خود را نمی یابند.

 

به بهانه دوم بهمن، سالروز مقاومت ارومیه ای ها

مسجد ارومیه و آثار گلوله های توپ شاه خیانتکار بر گنبدش، نماد نخستین جنگ مسلحانه مردم با رژیم طاغوت است که ثبت سالروز به توپ بستن مسجد در تقویم ملی می تواند در ثبت تاریخ مبارزات مردم ارومیه موثر باشد.


رادیوی دولتی صدای روسیه در گزارشی بااشاره به افزایش تعداد مسلمانان در پاییتخت روسیه و کمبود مسجد برای مسلمانان مسکو از برنامه دولت برای افزایش تعداد مساجد این شهر در سال جاری و سال های آینده خبرداد.

 

 

آیت الله سبحانی:

یکی از مراجع تقلید قم بر لزوم مسجد سازی و تعمیر و مرمت مساجد در استان‌های محرومی چون خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: باید از موقوفات مطلقه برای آبادانی و احیای مساجد هزینه شود.

 

 

از سال 86 تا امروز/

مدیر کل امور بقاع و اماکن متبرکه سازمان اوقاف با اشاره به فعالیت 40 هزار خادم در مساجد کشور گفت: از این تعداد 27 هزار خادم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند و رایزنی برای بیمه شدن مابقی خادمین ادامه دارد.

)))


 

 

 


نوشته شده در دوشنبه 90/11/3ساعت 3:39 عصر توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |


Design By : Pichak