سفارش تبلیغ
صبا ویژن

► o▌ استان قدس ▌ o ◄

 

اشجعی در گفتگو با ....

یک کارگردان سینما معتقد است کاراکترهای مسجدی تلویزیونی به دلیل دست نیافتنی بودن، در مخاطب همزاد پنداری ایجاد نمی کنند و وظیفه رسانه ها دوری ازهراس و بیان حقایقی است که بازنمایی آن ها به چارچوب دین لطمه نمی زند.

حال و هوای تابستانی کانون های مساجد کردستان؛

امسال 251 کانون استان کردستان میزبان 2500 دانش آموز می شوند تا نوجوانان و جوانان کردستانی در محیطی امن در کلاس های آموزشی چون قرآن به زبان انگلیسی و سایر دوره های تربیتی و مذهبی شرکت کنند.

صحن های الغزه برای زائران و عمره گزاران در موسم عمره رمضان امسال آماده می شود.

فراکسیون مسجد از جمله فراکسیون‌هایی است که در مجلس هشتم با هدف ساماندهی مشکلات فراروی این حوزه شکل گرفت. آیا می‌توان انتظار داشت که این فراکسیون در مجلس نهم با وجود مشکلات عدیده مساجد گره ای بگشاید؟

در گفتگوی اختصاصی شبستان بررسی شد؛

سادگی بنای مساجد و پرهیز از تزیینات گسترده در معماری صدر اسلام باعث گسترش سریع مساجد شد. آیا مساجد امروزی به مولفه های معماری صدر اسلام وفادار ماندند یا گرفتار آسیب های ناشی از غفلت شده اند؟

مسجد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از بزرگترین مساجد دانشگاه های خاورمیانه است که محلی برای آرامش و راز و نیاز دانشجویان این دانشگاه می باشد./عکس: عرفان کوچاری

جایگاه مسجد در کلام رهبری3/

مسجد به عنوان یک پایگاه دین، عبودیّت و معرفت، مى‏تواند براى جوامع اسلامى منشأ و سرآغاز حرکات بزرگ و برکات ماندگار و مرکز تفکر و تامل باشد.

نشست تشریح برنامه های معاونت آموزش و پژوهش ستاد عالی(2)

معاون آموزش و پژوهش ستادعالی کانون های مساجد از برگزاری همایش اندیشه های آسمانی با حضور 4 هزار هنرمند مسجدی و مشارکت 25 هزار نفر در طرح توانمند سازی اعضای کانون ها در حوزه فضای مجازی خبر داد.

نشست تشریح برنامه های معاونت آموزش و پژوهش ستاد عالی(1)

جعفری برگزاری اولین اجلاس عمران معنوی مسجد در نیمه دوم سال 91 و چاپ قرآن بنی رضی به عنوان یکی از افتخارات ستادعالی را از برنامه های معاونت آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد.

مدیر کل اداره اوقاف استان ایلام بی بهره ماندن بسیاری از مساجد این استان از حضور امام جماعت و قدمت و کهنگی مساجد را از مشکلات مساجد استان دانست و گفت: 70 درصد مساجد ایلام نیازمند بازسازی هستند.


نوشته شده در یکشنبه 91/3/28ساعت 10:49 صبح توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |


Design By : Pichak