سفارش تبلیغ
صبا ویژن

► o▌ استان قدس ▌ o ◄

سخنوران زبان فارسی گاه ویژگی های مسجد را توصیف می کنند و گاه نظرها و باورها و دلبستگی های خود و تصاویر هنری زیبایی از مسجد خلق می کنند که بازتاب گسترده مفاهیم مسجد نشانه ارزشمندی آن در ادبیات فارسی است.

مسجد در عصر مدرنیته/

در جامعه مدرن باید براى مسجد کارکردهای جدیدى تعریف کرد. کارکردهایی که داراى عمل و گستره بیشترى می شوند. اما با این وصف تکلیف کارکردهای گذشته چه می شود...

تامل باشد.

فطرت پاک و سالم و قلب حقیقت‏طلب و کمال‏خواه جوانان مهم‏ترین عامل توجه و تمایل آنان به مسجد است و لازم است که از این نعمت خدادادی بهترین استفاده را در راستای شکوفایی معنوی و بروز استعدادهای آنها برد.

حال و هوای تابستانی کانون های مساجد لرستان؛

طرح اوقات فراغت در کانون های لرستان با محوریت اعتقادات، احکام و اخلاق آغاز به کار می کند و فعالیت 10 کانون در 10 رشته تخصصی هنرهای تجسمی، نشریات، مهدویت، آموزش و پژوهش، قرآن و.. در صدر برنامه هاست.

فاز دوم سامانه ارتباط مردمی مرکز رسیدگی به امور مساجد آغاز به کار کرد تا شهروندان تهرانی مشکلات مربوط به مساجد محل خود را با شماره تلفن 61943 به گوش مسئولان برسانند.

حال و هوای تابستانی کانون های مساجد ایلام؛

بازدید شرکت کنندگان از مراکز صنعتی و کارخانه های استان ایلام و برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد در راستای شعار ملی در راس برنامه های اوقات فراغت استان ایلام قرار دارد.

اولین حرکت مشترک آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران همزمان با مبعث پیامبراکرم(ص) در حوزه فضای مجازی اجرا می شود.

حال و هوای تابستانی کانون های مساجد گیلان؛

کلاس های تفسیر قرآن همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان در راستای غنی سازی اوقات فراغت و به صورت مجزا در کانون های مساجد استان گیلان دایر می شود.

به همت ستاد عالی کانون های مساجد

پنجمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی با حضور چهار هزار نفر از بسیجیان هنرمند شهریور در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می شود.

ا

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به وجود 4459 مسجد در این استان گفت: اعتباری بالغ بر یازده میلیارد و هفتصد میلیون ریال به اماکن مذهبی و مساجد این استان اختصاص یافت.

در سالروز بعثت پیامبر(ص) و با حضور وزیر ورزش و جوانان

عملیات احداث مسجد امیرالمومنین(ع) در مجموعه ورزشی آزادی، همزمان با سالروز بعثت رسول اکرم (ص) آغاز می شود.

حال و هوای تابستانی کانون های مساجد کهکیلویه و بویر احمد؛

در 350 کانون فرهنگی هنری مساجد استان کهکیلویه و بویر احمد، برنامه های غنی سازی اوقات فراغت با تشکیل کلاس های متنوع هنری و قرآنی برگزار می شود.

مسجد در عصر مدرنیته/

در جامعه مدرن باید براى مسجد کارکردهای جدیدى تعریف کرد. کارکردهایی که داراى عمل و گستره بیشترى می شوند. اما با این وصف تکلیف کارکردهای گذشته چه می شود...


نوشته شده در یکشنبه 91/3/28ساعت 3:47 عصر توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |


Design By : Pichak