سفارش تبلیغ
صبا ویژن

► o▌ استان قدس ▌ o ◄

 

ا همه چیز درباره آزمون جذب روحانیون عمره و عتبات سال 92- 91 ا

کارت ورود به جلسه آزمون چهار روز پیش از برگزاری آزمون قابل دریافت بوده و ارائه کارت شناسایی معتبر هنگام ورود الزامی است.شرکت کنندگان باید به 120 سوال پاسخ دهند.

 

به گزارش خبرگراری ، آزمون جذب روحانیون عتبات 23 آذر و آزمون جذب روحانیون کاروان های عمره 30 آذر همزمان در 12 حوزه امتحانی برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون چهار روز پیش از برگزاری آزمون و از طریق پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی بعثه به نشانی http://azmoon.hajj.ir قابل دریافت است. ارائه کارت شناسایی معتبر هنگام ورود به جلسه آزمون الزامی است و شرکت کنندگان باید در مدت زمان تعیین شده به 120 سوال پاسخ دهند.

چنانچه 60 درصد پاسخهای شرکت کنندگان در آزمون، صحیح باشد موفق به کسب نمره قبولی شده و سپس جهت انجام مصاحبه و ارائه CD سخنرانی دعوت می شوند. همچنین آزمون دارای نمره منفی بوه و هر 4 پاسخ خطا، امتیاز 1 پاسخ صحیح را از بین می برد.
به گزارش معاونت فرهنگی بعثه رهبری، جلسه هماهنگی ناظران و مسئولان حوزه های امتحانی روحانیون عمره و عتبات سال 91 برگزار شد. در این جلسه که با حضور معاون امور فرهنگی، مدیران جذب و سازماندهی بعثه و آموزش بعثه رهبری و مسئولان حوزه های امتحانی در دفتر معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار شد، آخرین رهنمودها برای برگزاری هر چه بهتر آزمون ارائه و هماهنگی ها و دستورالعمل های لازم ابلاغ شد.


نوشته شده در یکشنبه 91/9/19ساعت 7:54 صبح توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |


Design By : Pichak