سفارش تبلیغ
صبا ویژن

► o▌ استان قدس ▌ o ◄

چه بسیار  خطرها زمن دور شد

که دشمن برگشت و مقهور شد

 

همه  لطف ایزد همه مهر اوست

 

همه یاری از سوی انعام اوست


نوشته شده در سه شنبه 91/12/15ساعت 11:32 صبح توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |

( معرفی شیطان لعین از زبان خودش)

روزی علی بن محمد ... شیطان را دید. آن ملعون از صوفی پرسید تو کیستی؟جواب داد:من از فرزندان آدم (ع) هستم. شیطان گفت: لا اله الا الله تو از قومی هستی که گمان می کنند از دوستان خدایند در حالی که نسبت به او گناه  می کنند! می پندارند از دشمنان شیطانند در حالی که از او اطاعت می کنند! صوفی گفت: تو کی هستی؟ جواب داد من صاحب قدرت و اسم بزرگ و طبل عظیم هستم. من قاتل هابیلم، سوار شونده در کشتی نوحم،پی کننده ناقه ی صالحم، روشن کننده آتش ابراهیمم، طراح قتل یحیایم، غرق کننده ی قوم فرعون در نیلم، به حرکت در آورنده ی وسائل سحر و جادوی جادوگران در برابر موسایم، سازنده گوساله ی سامری بنی اسرائیلم، سازنده و صاحب اره بر فرق زکریایم، حرکت کننده با لشکر ابرهه برای خراب کردن خانه ی کعبه با فیلانم ، طراح نا موفق قتل پیامبر اسلام در احد و حنینم، به وجود آورنده لشکر صفینم،القاء کننده و به وجود آورنده حسد روز سقیفه در قلوب منافقانم.

من صاحب هودج(کجاوه)در روز جنگ بصره و جملم، من شتر عایشه در روز جملم،دشنام دهنده در روز عاشورا و کربلا به مومنانم.

من امام و رهبر و دستور دهنده ی مناف.نم،من بزرگ پیمان شکنانم،من رکن و ستون ظالمانم،گمراه کننده مارقینم،نابود کننده اولینم، به انحراف کشنده و گمراه کننده ی آخرینم،(ابومره)نه مخلوق از گل بلکه خلق شده از آتشم،غضب شده رب العالمینم،من لعنت شده ی خدا و فرشتگان و همه نیکان اعم از جن و انس و سایر مخلوقاتم.

صوفی گفت :تو را به آن خدایی که بر گردن تو حق دارد مرا راهنمایی کن بر عملی که به واسطه ی آن تقرب به خدا پیدا کنم و در مشکلات روزگارم کمک بگیرم.

شیطان گفت:در دنیا به آنچه تو را کفایت می کند قانع باش و کمک بگیر بر آخرت خود به دوستی علی بن ابیطالب و دشمن باش با دشمنان او. به درستی که من خدا را در هفت آسمان عبادت کردم و او را در هفت زمین معصیت نمودم. هیچ فرشته ی مقربی و یا پیامبر مرسلی را نیافتم مگر این که به واسطه دوستی علی (ع)به خدا نزدیک شده باشد.

                                                      (برگرفته از تحقیق یکی از اساتید دانشگاه پیام نور خاوران)

 


نوشته شده در چهارشنبه 91/12/9ساعت 11:14 صبح توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |

 


ا قلعه‌نویی: الریان قوی تر از پارسال شده، اما استقلال هم تیم بزرگی است ا

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم الریان چند ملیتی است اما استقلال هم تیم بزرگی است.

 

 امیرقلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با الریان قطر اظهار داشت: از اینکه در قطر هستم خوشحالم چون خودم در سال 1986 در تیم السد قطر بازی می کردم و امیدوارم که همبازی های سابقم در سلامت کامل باشند. البته من یک بار هم وقتی سرمربی تیم ملی ایران بودم به قطر آمدم. یک گلایه‌ای در مورد هتل دارم که شرایط مطلوب را ندارد. من به عنوان مسئول فنی باید بگویم.
وی در مورد بازی فردا عنوان کرد: در رابطه با خود بازی امیدوارم اولا بازی با کیفیت باشد. شناخت کامل از تیم الریان داریم و می گوییم چند ملیتی هستند. بازیکنان خوبی در خط هافبک و دفاع دارند.
قلعه نویی ادامه داد: اگر بتوانیم پل ارتباطی هافک و مهاجم آنها را قطع کنیم به یکی از اهداف خود می رسیم. فکر می کنم شماره 10 این تیم محور اصلی تیمش باشد. 2 بازی گذشته را آنالیز کردیم. یکی را برده و یکی مساوی شده است. تیم بسیار خوبی هستند. در مورد نقاط ضعف این تیم هم حرفی نمی زنم.
وی در پاسخ به این سؤال که برای بازی با الریان مشکلی دارند یا خیر گفت: چون بازی اول هستیم با تمام قوا می آییم. نه محروم داریم و نه مصدوم.
قلعه نویی در خصوص اینکه با اعتماد به نفس حرف می زند اما الریان تیم قوی تری نسبت به سال قبل است، تصریح کرد: اعتقاد دارم چون تیم الریان چند ملیتی است نسبت به سال گذشته قوی تر است اما ما هم استقلال هستیم. تیم بزرگی در آسیا و ایران هستیم و بازیکنان بزرگی داریم و مطمئنا با اهدافی وارد جام شدیم. بازی اول برای ما خیلی مهم است که با تیم بزرگی مثل الریان بازی داریم. این گروه مرگ است و باید با روحیه بالا بازی ها را شروع کنیم.
دیدار 2 تیم استقلال و الریان قطر ساعت 18:50 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه اختصاصی الریان برگزار می‌شود.


نوشته شده در چهارشنبه 91/12/9ساعت 9:18 صبح توسط علی رضا رسولی نظرات ( ) |

<      1   2   3      >

Design By : Pichak